zaterdag 4 november 2006

Vakantieplezier (15oktober/4 november 2006)

We zijn begin oktober op vakantie geweest in de Vogezen, en hebben veel gewandeld. Op een dag zouden we een wandeling maken naar een niet zo'n hoge bergtop in de buurt. Het was een grauwe ochtend, maar als je lekker doorwandelt wordt je vanzelf wel warm. We reden er heen, en parkeerden de auto. De berg lag midden in een weidegebied, maar als je verder omhoog wandelde begonnen de bossen. Terwijl we op weg waren, daalde de bewolking, totdat we midden in dichte mist zaten. Even dachten we erover om terug te gaan, maar toen doemde het bos voor ons op uit de mist. Een spookachtig gezicht. Het leek wel een druidenbos. In het midden zou vast een offerplaats zijn, zei ik.

We besloten verder te wandelen. Langzaam trok de mist op en zagen we meer van het bos. En ineens brak de zon door. Het was een donker bos, waar hier een daar stralen zonlicht doorheen schenen. Tegen de opstijgende grondnevel was dat een heel mystiek gezicht.

Het werd nu snel warmer. We waren eigenlijk veel te warm gekleed. Ik trok mijn jas en mijn trui uit en bond ze rond mijn middel. Mijn vrouw deed hetzelfde. Onze t-shirts waren al wat nat van het zweet. Ik zag dat mijn vrouw geen bh aanhad, en dat haar tepeltjes door haar t-shirt priemden. Wat ben je toch een lekker ding, dacht ik, en gaf haar een kus op haar lippen.

We liepen verder naar de top. De top was open, zodat je boven de bomen uit over het dal kon kijken. Dat was zo'n mooi uitzicht, daar raakte ik ontroerd van. Ik hield mijn vrouw vanachteren vast, mijn hoofd op haar schouder, en zo keken we samen om ons heen.

Het was een wat raar gevormde top. Als je boven was en verder liep kwam je in een soort kom, een beetje beschut. Het leek wel een soort plek van samenkomst. Het is een ontmoetingsplaats voor druiden, zei ik. Hier offeren ze vrouwen aan de Godin, als vruchtbaarheidsoffer. Nee, zei mijn vrouw, schalks lachend. Vrouwen waren hier de hogepriesteres, die de plaats innam van de Godin. En de druide moest een sex-rite met haar uitvoeren om de vruchtbaarheid te bevorderen. Daarom groeit hier ook van dat hele speciale zachte mos. Op de kale stenen zou die hogepriesteres bont en blauw hebben gezien. Of de druide, zei ik, afhankelijk van wie er boven zat.

Mijn vrouw maakte haar jas en trui los van haar middel en legde ze neer. Weer keek ze me schalks aan. Toen zei ze: het wordt tijd dat jij ook eens je diensten aan de Godin aanbiedt. Ze trok haar t-shirt uit. Op je knie"en voor de hogepriesteres, zei ze, en ogen dicht. Ik gehoorzaamde. Ik hoorde dat ze haar kleren verder uittrok. Ogen open, gebood ze. Ik deed mijn ogen open, en zag haar even niet. Ik keek om mij heen. Toen zag ik haar. Ze was bovenop een hoge rots geklomen en stond daarhelemaal naakt, armen en benen wijd, over het dal uit te kijken. Zij was nu het hoogste punt, en iedereen met een verrekijker kon haar zien. Ik gloeide van opwinding.

Ik stond op en liep naar de rots toe. Kleed je uit, gebood ze. Ik gehoorzaamde. De plek lag inmiddels bezaaid met kleren. Ik wilde haar rots beklimmen om bij haar te komen. Op je knie"en, gebood ze weer, en ogen dicht. Daar zat ik, op mijn knie"en, ogen dicht. De herfstzon brandde op mijn rug. Toen ik ze weer stiekem open deed, was ze weg. Ik stond op en keek om mij heen. Ik zag haar nergens. Ik liep terug de kom in, met het zachte mos. Ook daar was ze niet. Ze speelt een spelletje, dacht ik. Ze komt zo wel terug. Ik ging lekker in het zachte mos liggen, mijn ogen dicht, de zon op mijn huid, en haalde het opwindende beeld van mijn vrouw op die rots weer voor de geest.

Ineens werd mijn jas over mijn hoofd gegooid. Ik ben de hogepriesteres van de Godin, zei mijn brouw met een gedragen stem. Wees voorbereid op de komst van de Godin, wier aanblik dodelijk is. Ik bleef stil liggen, de jas over mijn hoofd. Ik voelde dat er iemand over mij heen gaat zitten, maar is dat mijn vrouw wel? Ik besloot voorlopig mee te spelen, en liet de jas liggen, hoewel ik heel nieuwsgierig werd. Ik voelde mijn pik groeien. Ik voelde hoe een vrouw, mijn vrouw?, met haar schaamhaar langs mijn pik streelde. In een keer stond-ie strak. Een hand pakte hem en geleidde hem. Zachte lipjes sloten zich rond mijn eikel en zakten over mij heen.

Ik wilde de jas van mijn gezicht halen, om te kijken wie dat was, maar iemand pakte mij stevig beet. Ze zijn met z'n tweeen! Is mijn vrouw erbij? Ja, die heeft net gezegd: Wees voorbereid op de komst van de Godin, wier aanblik dodelijk is. Maar wie is die ander dan? Wie zit er bovenop mij? Is dat mijn vrouw? Ik vond het wel geil en gaf me eraan over. Ritmisch bewoog ik mee met de vrouw boven mij. Niet te snel, probeerde het zolang mogelijk vol te houden.

Ik hoorde de vrouw boven mij zachtjes kreunen. Dat wond mij nog meer op. Steeds heviger stootte ik mijn heupen omhoog, terwijl mijn bovenlijf nog steeds bij mijn armen werd vastgehouden door, ja door wie? Steeds heftiger hoorde ik de vrouw boven mij hijgen en kreunen en toen, met een lange oerkreet, kwamen we samen klaar. Mijn pik spoot en spoot en spoot. De oerkreet echoode door het dal. Het was alsof de wereld met een nieuwe oerknal werd herschapen.

Ik lag even bij te komen. De druk op mijn armen verslapte. Ik worstelde me los en richtte me op. De jas viel van mij af. Naast mij zat alleen mijn vrouw. Waar was die andere vrouw? Was ze er wel? Mijn vrouw glimlachte geheimzinnig maar zei niets. De mist daalde weer neer en we kregen het koud. Ik dacht er nog even aan om nog een keer met mijn vrouw te vrijen, maar mijn apparaat weigerde dienst. We kleedden ons snel aan en begonnen aan de terugtocht.

De mist werd weer steeds dichter. Het bos was weer even mystiek als vanochtend. Toen we uit het bos afdaalden trok de mist pas weer een beetje op. Zwijgend liepen we naast elkaar. Toen realiseerde ik me dat de mist nooit weggeweest was. Ik heb tijdens het wandelen met mijn hoofd in de wolken gelopen en alles gefantaseerd. Toch?
Ik keer me naar mijn vrouw en pakte haar stevig beet voor een omhelzing. Ik voelde in mijn broek iets groeien, maar het was te koud en te vochtig om daar iets mee te doen.

Toen we met de auto bij het vakantiehuisje terugkwamen waren we verkleumd. We staken de kachel aan en doken voor een siesta het bed in. Ik vertelde mijn vrouw de fantasie. Onder de dekens hebben we hem nagespeeld.

De rest van de week is het ook te nat en te koud geweest voor spannende avonturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten