maandag 12 november 2007

De massageman

Je komt thuis na een dag hard werken, knallende koppijn. Man nog niet thuis. Je neemt een Ibuprofen en gaat maar even op bed liggen. Je doezelt wat in. In de verte hoor je bellen. De ijskoman? Midden in de herfst? Dan wordt er aangebeld. Je gaat. nee je strompelt naar de deur. Wie zou dat zijn? 'De massageman, heeft u nog een massage nodig?' Een aantrekkelijke, gespierde jongeman staat op de stoep. Ja, denk je , ja, ja, ik wil het. 'Ehm, daar overval je me een beetje mee,' zeg je. Hij kijkt je met zijn grote kijkers aan, alsof hij je met zijn ogen al aan het masseren is. 'Volgens mij heb jij last van heel veel spanning en hoofdpijn', zegt hij. Je bezwijkt. 'Nou, kom maar binnen'.

Je gaat hem voor naar de slaapkamer, waar je op bed neerploft. 'Vind je het goed dat ik je eerst even wat uittrek', vraagt hij heel lief. 'Dan kan ik je beter masseren.' Hij helpt je je trui uit te trekken. Je aarzelt, maar trekt dan zelf je BH uit en gaat op je buik liggen.

Zachtjes begint hij te kneden, je nek, je schouders, je schouderbladen, je ruggegraat. Heerlijk. Je hoofdpijn verdwijnt al snel. Hij heeft echt goddelijke handen. Langzaam val je in slaap en je droomt verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten