woensdag 15 maart 2006

In de bus

Het was druk op de bushalte en koud. Veel te laat kwam de bus aanrijden. Hij zat al helemaal vol. De chauffeur opende de achterste deuren, zodat we ons nog naar binnen konden wringen. Toen ik binnenstond stond ik helemaal klem tussen andere mensen. Langzaam werd ik mij bewust van de vrouw voor mij, licht blond haar, bedwelmende mond, stevige boezem, spannend parfum. Ik stond tegen haar boezem geperst en schaamde mij, maar wilde haar tegelijk wel omhelzen. Ik wou naar beneden kijken om haar niet recht aan te kijken, maar dan keek ik naar haar boezem. Ik wist niet waar ik moest kijken.

Ineens werd ik me bewust dat mijn lichaam begon te reageren op de situatie. Mijn oren begonnen te gloeien en in mijn broek begon een knobbel te ontstaan. Ik hoopte maar dat niemand het zou merken. Niemand zou het zien, daarvoor stond iedereen te krap, maar stel dat iemand er tegenaan ging staan. Ineens word mijn schrik bewaarheid, iemand strijkt met een hand langs mijn knobbel. Ik kan niet zien wie. Is het die boy naast mij, is het de vrouw voor mij? We staan te dicht op elkaar. Ik sluit mijn ogen om niemand aan te hoeven kijken.

Maar de hand gaat niet weg. Hij begint mijn knobbel zachtjes te masseren. Ik heb mijn ogen dicht. Ik sta te wankelen op mijn benen, maar kan niet omvallen, zo krap staan we. Steeds harder begint de hand te masseren. Ik krijg fantasiebeelden over de vrouw voor mij. Zij zakt door haar knien (waar helemaal geen plaats voor is) en ritst mijn broek open. Voorzichtig pakt ze mijn lid en begint hem te strelen en te masseren. Dan opent ze haar mond en begint er zachtjes aan te zuigen. Steeds sneller gaat haar mond op en neer rond mij lid. Mijn bloed begint te koken. Met een ingehouden kreun kom ik klaar in haar mond. Ik wankel. Ik schrik van mijzelf en open mijn ogen. De bus is gestopt bij de volgende halte. De vrouw baant zich een weg naar buiten. In mijn broek voel ik een natte plek. De mensen om mij heen proberen mij niet aan te kijken, of verbeeld ik mij dat maar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten