vrijdag 25 augustus 2006

Voetjevrijen op het werk

Ik zit nu op m'n werk stiekum deze clan te bekijken. Hopen dat niemand het ziet. Terwijl ik jullie verhaaltjes zit te lezen (heb wel een beetje rode oren) voel ik ineens een voet van de vrouwelijke collega aan het bureau tegenover mij tegen mijn schenen. Ze heeft haar schoenen zeker uitgedaan. Stug zitten we allebei naar ons scherm te kijken. Ze gaat iets onderuitzitten, kennelijk om beter bij mij te kunnen komen. Haar voet gaat omhoog langs mijn knieƫn, mijn dijen en zoekt mijn kruis. Daaraangekomen begint ze rondjes te draaien tegen de knobbel die ik inmiddels heb. We doen allebei of er niet aan de hand is, maar mijn hoofd wordt steeds roder. Dan kom ik klaar, ik voel mijn sperma mijn broek inlopen. Met een rood hoofd loop ik naar het toilet om mijn broek schoon te maken. Als ik terugkom hoor ik dat mijn collegatje een afspraak buiten de deur heeft. Ik weet niet wat ik tegen haar zou moeten zeggen als ik haar weer zie, maar lekker was het wel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten