vrijdag 25 augustus 2006

Een stiekum plekje (1)

Een stiekum plekje (1) (25 augustus 2006)

Iedere ochtend en iedere avond rijd ik met de bus langs carpoolplaats Maarssenbroek. Een gewone parkeerplaats, ingeklemd tussen een weg, een viaduct, een bedrijventerreintje en een flink bosje. En iedere keer als ik dat zie fantaseer ik dat ik daar uitstap en dat daar iemand op mij wacht en dat we dan naar achteren gaan, het bosje in en heerlijk vrijen.

Maar vandaag ging het anders. Ik zat wat te soezen in de bus, na een week hard werken, toen ik wakker schoot omdat een vrouw tegenover me kwam zitten. Ze had kort blond haar, blauwgroene ogen, rode volle lippen. Ze was wat voller, had een strakke, korte, maar niet ordinaire jurk aan, met een diepe decolleté. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Ze had iets in die ogen, iets dat twinkelde, dat me in vuur en vlam zette. En die mond, die zoog aan me, alsof ik haar wel moest zoenen. Het was wat krap, onze knieën raakten elkaar. Ze ging verzitten en sloeg haar rechterbeen over haar linker. Heel even zag ik dat ze geen slipje droeg...

Ik voelde iets groeien in mijn broek. Zij zag het ook en keek er heel ontdeugend naar. Ze ging weer verzitten, en gaf me weer heel even inkijk onder haar jurkje. Haar tepeltjes begonnen door haar jurkje heen te priemen. Wat zou ik tegen haar zeggen?

Toen we de bushalte bij de carpoolplaats naderden zei ze: sorry, mag ik er even langs, ik moet er hier uit. Ze stond op, trok haar jurkje strak, pakte haar tas en liep naar de deuren. Schalks keek ze achterom. Met uitnodigende ogen keek ze me aan. Ik was als verlamd...

Volgende keer deel 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten