maandag 22 oktober 2007

Een fantastisch etentje

Eén fantasie ging als volgt: ik had jou uitgenodigd voor een diner bij mij thuis, met z'n tweetjes. Ik had bedacht om asperges op te dienen, want dat vind ik zulke erotische groente, met dat kleine eikeltje aan het eind van de steel.... (zie je wel dat het fantasie is, die heb je nu helemaal niet).

Jij belde aan en ik liet je binnen. Ik wat verlegen in het begin, mailen is toch iets heel anders dan face-to-face-contact. Laten we maar gauw aan tafel gaan, mompelde ik. Ik had de tafel romantisch gedekt, met kaarsen enzo. En op ieder bord had ik een bundeltje asperges neergelegd, tegen elkaar aan, allemaal met de eikeltjes, eh kopjes, dezelfde kant op. Naast de asperges, aan de wortel zeg maar, had ik twee halve gekookte eieren gelegd, een aan elke kant, met wat takjes peterselie erbij. Het geheel was overgoten met een botersausje, met een klein extra plasje bij de kopjes.

Zodra je ziet hoe ik het eten heb opgemaakt begin je te gieren van de lach.... hahahaha eten we vanavond gebraden penis......hahahaha. Ik lach verlegen mee. 'Ik heb mijn fantasie de vrije loop gelaten', zei ik. We schuiven aan tafel en beginnen te eten. Ik wil een asperge pakken om naar binnen te werken, maar jij zegt: 'ho, stop, ik wil die hebben'. Ik reik je de asperge over tafel aan, jij reikt met je mond naar het eikeltje en begint de botersaus eraf te likken. Dan zuig je met kleine zuigjes de asperge naar binnen. 'Mmmmm', kreun je, 'wat is dat lekker'. En je schiet weer in de lach.

'Nu ik', zeg ik. Jij reikt mij een asperge aan, ik reik met mijn mond naar het eikeltje, en net als jij zuig ik de botersaus eraf, en zuig hem langzaam naar binnen. 'Wat kun je dat goed', zeg jij, 'dat had ik niet achter jou gezocht'. Weer die lach. Dan is het mijn beurt om jou weer een asperge aan te reiken. Jij likt weer de botersaus van het eikeltje, en 'hap', in een klap onthoofd je de asperge. 'Au', roep ik quasi verschrikt, en grijp naar mijn kruis. We komen niet meer bij. Eén voor één eten we zo de asperges op.

De laatste asperge is voor jou. Ik reik weer naar jou, maar jij doet je best niet om erbij te komen. 'Reik maar iets verder', zeg je. Ik leun nog verder naar voren, en oeps, ineens valt hij van mijn vork, in je décolleté. Gierend van de lach rollen we zowat van onze stoel. Jij wilt hem er al uithalen. 'Nee', zeg ik, 'deze asperge is mijn verantwoordelijkheid'. Ik kom naast je staan en buig om je heen. Ik probeer de asperge tussen je borsten uit te vissen, maar ik ben wat onhandig, en hij glijdt steeds dieper weg. Dan toch maar je bloesje uit. 'Mag ik?', vraag ik blozend. 'Ja hoor', zeg jij. Ik begin je blouse los te knopen. Daar komt de asperge te voorschijn. 'Wil je hem nog?' 'Ja hoor', zeg jij, en komt voor me staan, met opengeknoopte blouse. Ik breng de asperge naar je mond, je staat vlak voor me, en samen likken we het restje botersaus er nog af. Dan laat ik de asperge in je mond glijden. Ik voel dat tegelijkertijd iets in mijn broek begint te groeien.... Ik zie dat er nog wat botersaus op je BH zit, en ik lik dat eraf. 'Stoutert', zeg jij.

Dan is het tijd voor het toetje. 'Wat is het toetje', vraag jij, nadat we de asperge-toestanden hebben opgeruimd. 'Dat is een beetje ingewikkeld', probeer ik uit te leggen. 'Dat moeten we samen nog maken'. 'Nou dan help ik toch even', zeg jij. 'Ja', zeg ik, 'maar het is heel bijzonder. Je moet precies doen wat ik zeg'. 'Natuurlijk', zeg jij. 'Nee, echt', zeg ik, 'ik wil dat je belooft dat je voor het toetje precies gaat doen wat ik zeg, zonder aarzelen'. 'Met de hand op mijn hart', zeg jij.

'Nou goed dan', zeg ik. 'Jij bent het toetje'. 'Huh', zeg jij? 'Met slagroom en aardbeien'. Je begint weer te gieren van de lach. 'Kleed je uit', commandeer ik. Je spartelt tegen, maar ik begin vast je blouse verder uit te trekken. 'Je hebt het beloofd'. Je laat me gaan. Ik trek je BH uit. Je trekt zelf je schoenen en je broek uit. Daar sta je, in je slipje. 'Slipje ook uit', zeg ik. Je aarzelt. Ik zak door mijn knieën en trek je slipje uit. Met mijn neus voor jouw grotje ruik ik dat je opgewonden begint te raken.

'Ga maar op tafel liggen'. Ik help je op de tafel te klimmen en te gaan liggen. Dan pak ik de bus slagroom en begin je te versieren. Een toefje op beide tepels. Een hart van slagroom op je buik. Een toefje in je hals. Een lange streep over je benen. Een hele dot op je spleetje. Dan komen de aardbeiden. Ik heb ze doormidden gesneden zodat ze goed blijven liggen. Overal bed ik aardbeien in in de slagroom. Jij probeert zo stil mogelijk te liggen. Als ik klaar ben maak ik een foto.

'Zullen we aan het toetje beginnen?'. Ik begin aan je reachterteen te knabbelen, en lik de slagroom op. Omhoog langs je rechterbeen. Op je dij kom ik bij de eerste aardbeien. Die voer ik jou. Jij likt eerst heel sensueel de slagroom eraf, en hap, weg zijn ze. Ik ga verder, langs je rechterbeen omhoog. Totaan je lies. Dan komt je linkerbeen. Ik knabbel aan je linker-groteteen, en begin ook daar de slagroom op te likken. Langs je linkerbeen omhoog. De aardbeien op de dijen zijn.... Ik reik ze je aan, jij likt de slagroom eraf, maar dan .... ze zijn voor mij. Jij hapt mis, en ik eet ze snel op. Verder omhoog langs je linkerbeen, totaan je lies. Ik lik het topje van de enorme dot slagroom af, die op je spleetje ligt.

Dan ga ik naar je hals, en lik de toefjes slagroom weg, en laat een zuigzoen achter... Ik ga omlaag. Tussen je borsten kom ik weer aardbeien tegen. Die zijn ombeurten voor jou en voor mij.  Ik lik de slagroom van je tepeltjes. Ik voel ze hard worden. Jij ligt zachtjes te kreunen. Om laag naar je buik. Ik lik het hart van slagroom weg. Ik draai rondjes met mijn tong in je navel. We verdelen de aardbeien weer. 'Sneller', vraag jij. 'Je maakt me gek, ik houd het niet meer'.

Alle aardbeien zijn nu op. Er ligt alleen nog een grote toef slagroom op je spleetje. Ik ga weer aan het einde van de tafel staan en trek je aan je voeten een stuk naar me toe. Met tafelkleed en al. Je onderbenen hangen nu aan weerszijden van mij van de tafel af. Ik buig me voorover en begin met mijn tong rondjes rond jouw spleetje te draaien. Iedere keer lik ik een stukje slagroom mee. Steeds kleinere rondjes. Er zit nu een toef slagroom op mijn neus. Ik kom even bij je gezicht staan, zodat jij mijn neus kunt schoonlikken. Je ziet de knobbel in mijn broek. 'Waarom kleed jij je ook niet uit?', vraag je, 'dat is wel zo eerlijk'. Ik kleed me uit. Mijn pik springt uit mijn onderbroek, zo opgewonden ben ik van jou als toetje.

Ik ga weer aan het einde van de tafel staan en ga verder waar ik was gebleven. Steeds kleinere rondjes, tot alle slagroom is opgelikt. Maar ik ga toch door, met rondjes om je klitje te zuigen. Jij kreunt zachtjes. Ik lik ook langs je lippen. Die zijn al behoorlijk nat. Ik proef je vocht en dat windt me nog meer op. Steeds dieper ga ik met mijn tong in je spleetje. Ik stop er twee vingers bij om je van binnen te strelen terwijl ik met mijn tong weer je klitje verwen. Ik hoor je steeds zwaarder ademhalen. Ik voeld dat je spieren beginnen te spannen. Steeds heftiger lik ik en streel ik. Ineens beginnen je benen wat ongecontroleerd te trekken. Mijn vingers zitten zowat klem in je spleetje als de spieren zich samentrekken. 'Jaaaaahhhh', hoor ik je roepen, 'gaaaa dooooorrrrrr'. Ik ga weer met mijn tong je spleetje in, samen met mijn vingers, Ik lik zo snel ik kan. Met een diepe grom kom je klaar. Je lichaam ontspant zich.

Mara ik ben nog niet klaar. Ik trek je nog verder naar mij toe, zodat je billen op de rand van de tafel liggen. Jij komt half overeind. Je grotje staat uitnodigend open. Ik kom voor je staan en trek je verder naar me toe. Jij legt mijn armen om mijn nek. Ik zoen je op je mond. Mijn tong verkent je gehemelte. Ondertussen zoekt mijn pik van onderen zijn weg. Ik voel hoe hij als vanzelf bij jou naar binnen glijdt. Ik begin te stoten, steeds dieper. Jij begint weer te kreunen. Ik voel mijn pik kloppen, zo hard is hij. Ik voel hoe jouw schaamspieren zich weer om mijn pik samentrekken. Ik stoot steeds harder, steeds dieper. Met een soort explosie komen we samen klaar.

We blijven nog even zo half op de tafel hangen, half verdoofd, jij je armen om mijn nek. Dan help ik je van de tafel af. We zijn uitgeput. We gaan op de bank zitten en trekken het tafellaken om ons heen, geen zin om aan te kleden. Zo vallen we tegen elkaar in slaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten