maandag 8 oktober 2007

Kopje koffie in de stationsrestauratie (15 juli/8 oktober 2007)

Ik zie dat dan helemaal voor me, dat ik met jou bijvoorbeeld in de stationsrestauratie een kopje koffie drink. Ik ga even naar het toilet. Op het moment dat ik daar binnenstap, zie ik dat jij achter me staat. Je zegt: wacht, en haalt een pakje condooms uit de automaat. Dan duw je me een toilet in en sluit de deur. Ik voel wat groeien in mijn broek. Je staat zo dicht tegen me aan dat ik bezwijk. Ik duw je tegen de muur en kus je op je mond. Jij voelt met je rechterhand aan mijn knobbel. Ik druk mijn onderlijf tegen je aan en begin te wrijven. Ik knoop je blouse los, en je bh, en begin aan je tepeltjes te knabbelen. Ik zak door mijn knieën (errug lastig in zo'n krappe ruimte) en trek je broek van je lichaam. Ik geef een paar likjes op je klitje. Jij stapt uit je broekspijpen en je schoenen en trekt mij aan mijn haren omhoog.

Daar sta je, helemaal naakt. Ik bewonder je met mijn ogen en mijn handen. Dan knoop jij mijn overhemd los en trekt het me uit. Je zakt door je knieën en trekt mijn broek van mijn gat. Ik stap uit mijn schoenen. Mijn pik torent gelijk omhoog. Jij begint er achtjes aan te sabbelen. Nu trek ik jou aan je haren omhoog en druk je tegen de muur, maar jij duwt me achteruit op de toiletpot. Je pakt een condoom en doet die om mijn pik. Ik moet iets onderuit gaan zitten, zodat jij boven op me kunt komen. Langzaam zak je met je spleetje om mijn pik heen.

Steeds heftiger gaan we samen op en neer. Buiten horen we wat gestommel. Dat wind ons nog meer op. We beginnen te kreunen. Met een kreet komen we samen klaar. We genieten nog even na in elkaars armen.

Gauw kleden we ons weer aan en gaan terug naar onze koffie. We hebben het gevoel dat het hele restaurant naar ons kijkt. Zouden ze weten wat we gedaan hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten